Halloootjes allemaal

9 maart 2019 - Ao Noi, Thailand

Nu eens een keer berichtje van mij .Het is nu zaterdagnacht half 3... zijn onderweg met de trein naar kao sok national park . Wat moet ik ervan zeggen behalve ......IK KAN NIET SLAPEN!!! hahaha .en dat terwijl ik overal kan slapen ik weet het !We zijn vanmorgen (vrijdagmorgen) om 6 uur gewekt om daarna met onze duffe kop te gaan ontbijten .na de nodige liters koffie waren we redelijk wakker . Toen de koffers gepakt en klaar gezet voor transport,om half 8 zijn we in 2 busjes gestapt om naar de drijvende markt te gaan . Naar een ritje van 2 uur aangekomen in ...i don,t now the name anymore... gingen we allemaal in een longtailboot dat was echt kikken hoe snel dat ging, mensen moesten even van plaats ruilen voor het evenwicht maar toen ging hij als een speer .mooie ervaring . 2 uurtjes op de markt geweest ,Rian een broek gescoord en ik een biertje dus geslaagd haha .met de terugreis nog lunch gehad bij een restaurantje op het water was heerlijk .half 3 terug bij het hotel om de bij te komen en te douchen om vervolgens naar de trein te gaan .liggen nu allemaal te pitten en te snurken behalve ik en nog een kerel . Hebben net afgesproken dat we morgen maar gaan crashen in de zon haha .ondanks dat ik niet kan slapen heb ik dit niet willen missen is ook weer een mooie ervaring geweest . Zo morgenvroeg ff mijn wallen onder de ogen wegstrijken( ben nu al zo,n 24 uur wakker ) echt een paar !!liter koffie naar binnen werken en dan gaan we weer verder hahaha. Al met al heb ik wel een super vakantie tot nu toe . Groetjes vanuit de slaapcoupe vanuit het  boemeltreintje kedengkedengkedengkedengkedeng oe oe