3 Dagen Hoi AN :-))
20 maart 2025 - Hoài Nhơn, Vietnam
xin Chao,
08:30, zitten we weer in de bus, op richting Hoi An!! een stop waar wij allemaal naar uitkijken.3 nachten op 1 plek !! YESSS.
Goed gemutst rijden we al een tijdje , en komen we op de eerste stop een eucaliptus olie stockerij. de heren zijn druk bezig met het kijken naar een mooi aquarium wat daar ook staat en laten zich door een vriendeijke dame de versse oli op smeren.
Daar gaan de neusjes van open!!! Natuurlijk zit er ook een winkel bij deze stop, diverse producten worden met de oli gemaakt we slaan snel wat oli in die net als midelgan warm wordt om mee naar huis te nemen.
Via de wolkenpas hobbelen we door mooie uitzichten met een korte stop op het hoogst punt waar we even de beentjes strekken.
Nog een paar uurtjes met de bus en dan rijden we Hoi An binnen waar we voordat we naar ons hotel gaan genieten van een Noedl lunch.
Mr Nieborg nog even sigaartjes gescoord en we zijn klaar om ons nieuwe thuis te bewonderen voor de komende 3 dagen. en wat een thuis een lux boutique hotel in een leuk straatje weg uit de drukte.
Even de was weg brengen het is was dag!!! 3 heren lopen met de jumbo tassen naar de wasserette.
veel tijd is er niet want om 17 uur is het aantreden voor een stads orientatie en dan ja dan het is echt zo vrije tijd!!!!!! :-) wij besluiten om terug naar het hotel te gaan daar wat te drinken en op tijd te slapen.
Dag @2 Hoi An.
na een goede nacht en een heerlijk ontbijt, hebben wij om 10 uur een date in de spa tegen over het hotel. ja ja de 3 musketiers zijn wel toe aan een goede masage van 70 min!!!.
daarna testen wee het koffie tentje tegen over het hotel. wat een feest! de cappucino is daar wereldklasse.
de bonen melanges worden door het koffie barretje zelf geroosterd leuk om te zien maar vooral lekker!!!.
nu nog even stukje wandelen,en zo landen we in de tattoo shop voor een klein souvenier.
De avond hebben we iets leuks geplant met 9 mensen gaan we op Streetfood tour, met een gids spelen een potje vietnameese bingo en als echte tourist wagen we ons op een van de vele bootjes met lampionnen waar we zelf ook nog een lampion te water laten. (net als een kaarsje in de kerk) .
De street food tour wat een avontuur,we hebben van alles geproeft door het leuke TJOK volle hoi an heen om over al te proeven het ene was lekkerderr dan het andere maar de sfeer over al lampionnen en mooi verlichte bruggen. maar wat een drukte daar !!! helluppppp we gaan lekker terug naar het hotel waar we gezellig met zijn alle nakeuvelen over de leuke avond onder het genot van een drankje.
Dag 3 Hoi An.
wat gaan we doen? NIE VEULLL zoals john zegt :-)) na een rustig dagje een paar bakjes koffie lekker luieren. vooruit nog wel wat kleine souveniers gehaald en dan is het al weer bijna avond.
vandaag hebben we een mooie avond show Memorie show 15 personen gaan mee. nouw het was echt geweldig een top show buiten met ruim 400 acteurs en dansers we hadden super plaatsen de show duurde een uurtje dus waren we ook weer op tijd terug waar ja ja jullie raden het al er nog een afzakkertje volgde.....
moe maar voldaan, gaan we richting ons bedje want morgen is het weer verhuizen en zakken we verder af naar het zuiden.
Hoi AN Bedankt !! je was top !
Lieve mensen als jullie nu denken waar is het zonnen en nix doen. WIJ HEBBEN NOG GEEN ZON GEZIEN !!! haha geven licht alss melkflessen het is nog altijd bewolkt soms regen maarrrrrr
wij zeggen tot snel!!!! op naar de zon!!!! lol
Foto’s
2 Reacties
-
Kirsten:20 maart 2025Ziet er weer heerlijk en kleurrijk uit allemaal. Tja zonder sigaartjes klopt het gewoon niet.
-
Tineke Willems:20 maart 2025Wat een feest!
















